Image of Producătorul Witcher 3 a spus că ar prefera să-l joace pe un PC la setările minime oricând față de un Xbox One

Producătorul Witcher 3 a spus că ar prefera să-l joace pe un PC la setările minime oricând față de un Xbox One

Dezvoltatorul unuia din cele mai mari jocuri lansate în 2015 este îngrijorat de rezoluția afișată de Xbox One.

Designerul „The Witcher 3” Damien Monnier, din studioul CD Projekt Red a răspuns recent câtorva întrebări pe twitter despre joc. Unul din fani a întrebat dacă să joace pe un PC care să respecte cerințele minime hardware sau un Xbox One, iar Monnier i-a răspuns că el ar merge pe varianta PC-ului. A menționat că varianta Xbox One a lansării Witcher 3 va randa numai 900 linii orizontale de rezoluție, pe când variantele PlayStation 4 și PC vor avea 1,080. Monnier simte că asta e o diferență substanțială.

Witcher
Deși asta s-ar putea să sperie câțiva potențiali clienți ai Microsoft, Monnier a completat că utilizatorii care vor lua The Witcher 3 pe consola Microsoft tot vor beneficia de întreaga experiență a jocului.

“It’s fine [on Xbox One], is just the resolution really. 900p versus 1080p for PS4. The game is the same.”

Asta a dus în consecință la mai multe discuții, Monnier fiind întrebat dacă studio-ul are intenția de a urca The Witcher 3 la 1080p prin actualizări după ce Microsoft va actualiza SKD-ul pentru a beneficia de DirectX 12.

Acesta nu a fost prea optimist că va fi o diferență suficientă cât să schimbe ceva, dar că sunt dispuși să încerce când va fi momentul.

“I think any resolution changes would require a much bigger change from Microsoft than the DX12 upgrade, to be honest. Of course we’ll try. I just don’t want to promise anything unless I can deliver. That’s all.”

‘Rezoluția’ a fost un subiect încins când PS4 și XboxOne au fost lansate în noiembrie 2013.