Dezvoltatorul unuia din cele mai mari jocuri lansate în 2015 este îngrijorat de rezoluția afișată de Xbox One.
Designerul „The Witcher 3” Damien Monnier, din studioul CD Projekt Red a răspuns recent câtorva întrebări pe twitter despre joc. Unul din fani a întrebat dacă să joace pe un PC care să respecte cerințele minime hardware sau un Xbox One, iar Monnier i-a răspuns că el ar merge pe varianta PC-ului. A menționat că varianta Xbox One a lansării Witcher 3 va randa numai 900 linii orizontale de rezoluție, pe când variantele PlayStation 4 și PC vor avea 1,080. Monnier simte că asta e o diferență substanțială.
Deși asta s-ar putea să sperie câțiva potențiali clienți ai Microsoft, Monnier a completat că utilizatorii care vor lua The Witcher 3 pe consola Microsoft tot vor beneficia de întreaga experiență a jocului.
“It’s fine [on Xbox One], is just the resolution really. 900p versus 1080p for PS4. The game is the same.”
Asta a dus în consecință la mai multe discuții, Monnier fiind întrebat dacă studio-ul are intenția de a urca The Witcher 3 la 1080p prin actualizări după ce Microsoft va actualiza SKD-ul pentru a beneficia de DirectX 12.
Acesta nu a fost prea optimist că va fi o diferență suficientă cât să schimbe ceva, dar că sunt dispuși să încerce când va fi momentul.
“I think any resolution changes would require a much bigger change from Microsoft than the DX12 upgrade, to be honest. Of course we’ll try. I just don’t want to promise anything unless I can deliver. That’s all.”
‘Rezoluția’ a fost un subiect încins când PS4 și XboxOne au fost lansate în noiembrie 2013.