Cum am inceput o mica afacere

De mult imi doream sa imi deschid o ceainarie. Un loc unde oamenii sa vina si sa se simta bine, savurand un ceai cald si purtand o discutie frumoasa. Totul a fost bine pana cand m-am lovit de partea administrativa. Am aflat, printre altele, ca am nevoie de o casa de marcat.

Am intrat pe internet sa vad de unde pot cumpara una. Lucrurile nu erau atat de simple. Nu puteam sa iau o casa de marcat de pe un raft de supermarket. Aceasta trebuia achizitionata de la o firma de specialitate, autorizata, deoarece, pe langa aparatul in sine, era nevoie sa depun si un dosar. Era vorba de procesul de fiscalizare case de marcat. Deja moralul meu ajunsese undeva la zero. Aveam atatea lucruri de facut legate de amenajarea locatiei si aprovizionare, incat partea cu dosare si hartii ma speria cu adevarat.

Mi-a forst atrasa atentia de Cria Soft. Am intrat pe site-ul lor si, dintr-o data, am vazut luminita de la capatul tunelului. Ma puteau ajuta cu problema casei de marcat, dar si cu fiscalizarea acesteia. In plus, imi puteau oferi sfaturi legate de problemele infiintarii unei firme. Am sunat si totul a mers ca pe roate. Au fost extrem de amabili in a ma sfatui ce tip de casa de marcat aveam nevoie. Mi-am luat o casa de marcat Datecs DP-25BT. Este un model ideal pentru mica mea afacere. Toate datele de incasare se transimt in timp real si se poate conecta usor la un PC, de exemplu. Poate functiona si in regim autonom, chiar daca nu exista in acel moment conexiune la internet, toate datele fiind inregistrate in memoria acesteia si transmise ulterior. Mai mult, profesionistii de la Cria Soft, m-au ghidat pe tot parcursul infiintarii ceainariei. Sunt mereu cu legislatia actualizata si mi-au inspirat incredere din prima clipa. Mi-au usurat munca extrem de mult si, datorita lor, am reusit sa imi deschid mult mai repede ceainaria la care visam atat de mult.