Rezervare inseamna asigurare

Rezervarea unei masini de la rent a car Bucuresti  inseamna asigurarea transportului pe intreg teritoriul Romaniei, indiferent de ruta si de urgenta solicitantului, fiindca:
-firma de inchiriere masini este cea mai serioasa din tara, avand si clienti straini care s-au declarat multumiti de servicii. Au inchiriat masini de la ei: italieni, francezi, germani, spanioli, englezi, cetateni din lumea intreaga care au venit sa ne viziteze tara. Profesionistii de la Rent a car se pliaza pe toate exigentele, necesitatile si buzunarele si ofera bonusuri colaboratorilor fideli.
-Rent a car Bucuresti dispune de masini foarte bine intretinute, functionale, prin urmare isi poate onora toate rezervarile. In orice moment toate masinile sunt gata sa plece catre destinatiile indicate de beneficiari fiindca parcul auto este intretinut in permanenta. Autoturismele au verificarile facute la timp, precum si toate taxele achitate.
-contractul este respectat cu sfintenie, de aceea masina va fi livrata la ora stabilita in locul fixat de comun acord.
Din momentul in care a fost rezervata o masina de inchiriat, transportul este asigurat, iar acesta grija trebuie sa dispara din mintea noastra. Aceasta modalitate de transport este mai sigura decat mijloacele de transport in comun. Daca un autobuz intarzie sau ramane in pana, reprezentantul firmei Rent a Car este punctual si va va inmana cu siguranta masina si cheile ei la data stabilita si la locul stabilit.
-firma isi desfasoara activitatea in cadrul legal, prin urmare nu doreste conflicte cu clientii, dimpotriva vrea sa lege prietenie pe viata cu ei si isi doreste o colaborare fructuoasa. Dupa cum se poate studia cu atentie nu exista conflicte juridice intre firma amintita mai sus si cei care au solicitat si beneficiat de servicii de inchiriere masini. De asemenea nu s-au inregistrat nici plangeri la Protectia Consumatorului, fiindca nu au existat motive.
Care ar fi motivele pentru care un client nemultumit ar solicita daune legate de inchirierea unei masini?
1) Sa fie lasat sa astepte in zadar, iar masina sa nu fie livrata. Acest motiv se exlude,fiindca punctualitatea este punctual forte al angajatilor de la Rent a Car.
2) Masinile sa fie defecte, sa nu aiba cauciucuri corespunzatoare sau taxele platite, iar cel care o inchiriaza si conduce sa fie amendat.
3) Sa fie foarte murdare, cu defectiuni la instalatia de incalzire, iar cei care calatoresc cu masina sa se imbolnaveasca grav.
4) Prin defectiunile grave de la directie sau franare sa se puna in pericol viata celor care o folosesc.
5) Sa existe costuri ascunse, clientii sa semneze pentru o suma si sa fie obligati sa plateasca mult mai mult.

Cum activitatea firmei poate fi sintetizata de urmatoarele calificative:
-seriozitate maxima. Aici intra si punctualitatea si respectarea cu sfintenie a termenilor contractuali.
-transparenta. Toate conditiile de inchiriere si costurile se afla pe site, clientului i se comunica deschis totul, motivele de nemultumire sunt inexistente.
-empatia. Profesionistii firmei nu-si lasa nicodata clientii sa astepte si nu-I pune in dificultate in nicun fel. Toate masinile puse la dispozitia acestora sunt in stare exceptional de functionare, foarte curate, cu plinul facut.