Solutii software pentru business de la IDmag

In acest articol, as vrea sa vorbesc despre solutiile software dedicate business-urilor si sa va fac o recomandare dupa experienta mea cu astfel de solutii.

De cand am devenit antreprenor am avut diferite experiente, cu multe firme dedicate dezvoltarii de solutii software, din pacate am avut si experiente mai nefericite, dar cum dupa ploaie vine soare, asa am reusit sa gasesc Idmag.ro o firma care pune la dispozitia clientiilor diverse solutii software si de automatizare a afacerilor.

Eu de la ei am avut nevoie de un soft pentru a automatiza inventariul magazinului online, asa am ales sa testez SmartID.Inventory un soft dedicat inventarierii produselor din stoc, un soft esential pentru un magazin cu foarte multe produse in stoc.

Acest soft automatizeaza complet procesul de inventar, in acest fel elimina stresul unui inventar, facut manual, care cunsuma foarte mult timp si resurse, atat umane cat si intelectuale.

SmartID.Inventory functioneaza dupa un proces simplu, primul pas este incarcarea listelor de inventar in soft cu ajutorul unui cablu numit ActiveSync, un lucru extrem de important este ca suporta liste facute in excel si pune la dispozitie inclusiv tamplate-ul listei. Ultimul pas este exportarea datelor dupa analizarea lor in soft.

Softul include un terminal mobil Motorola MC2180 care permite incarcarea obiectelor pe inventar, salvarea datelor intr-un fisier excel si verificarea diferentelor intre listele de inventar.

De cand am lansat magazinul online, am avut mare batai de cap cand era timpul sa fac inventar, pentru ca avand peste 20 de mi de produse pe stoc, este foarte greu sa te organizezi si ideal este ca odata stoc-ul facut, incepand de la al 2-lea stoc sa automatizezi tot procesul, consider ca nu este ok sa il faci din prima, pentru ca au mai fost cazuri cand pe hartie aveam produsele iar in depozit acestea lipseau.

Evident ca am incercat diverse solutii de automatizare, care fie erau greoaie, fie nu ofereau functionalitatiile de care aveam nevoie cu adevarat, din fericire tehnologia se dezvolta incredibil de mult si odata cu ea apar si companii profesioniste care sunt in stare sa dezvolte solutii software de luat in calcul.

In urma incercariilor esuate de a automatiza acest pas important pentru un magazin, dar si a experientei de ani de zile, consider ca pot in sfarsit sa vorbesc despre acest subiect si tot odata sa va recomand si voua aceasta solutie optima, pentru a nu mai fii nevoiti sa incepeti cu stangul, chiar mi-as fi dorit sa gasesc ceva informatii relevante si recomandari atunci cand m-am apucat de aceasta afacere.

De cand am reusit sa automatizez procesul de inventar, angajatii mei sunt mult mai relaxati la munca, pentru ca stiu ca nu mai sunt nevoiti ca odata pe luna sa piara ore intregi din noapte, sa stea sa numere pentru inventar, in concluzie am reusit sa scap de mai multe probleme, nu mai apare acel stres nici la angajati nici la mine, mai ales ca atunci cand inventarul se face de catre om pot aparea greseli mari, daca totusi avem la dispozitie un soft optimizat corect si cu suport bun, gresala nu prea are voie sa apara.

Va invit si pe voi sa incercati aceasta solutie de automatizare inventar, de ce nu si alte solutii software pe care le ofera cei de la idmag.ro, pentru ca au destule, bine optimizate si cu un suport pe masura. Suportul este extrem de important la astfel de soft-uri, mai ales in zona de business, sa nu apelati in nici un caz la firme care nu ofera suport, pentru ca pot aparea probleme de functionalitate oricand si atunci veti regreta decizia luata.

Sper sa va ajute aceasta recomandare si sa va scuteasca de multa bataie de cap si experimente cu firme neserioase, care ofera soft-uri de proasta calitate.