Ai un business online? Iata cum sa investesti inteligent in servicii SEO

Cu toate ca multi cred ca serviciile SEO se limiteaza la obtinerea de trafic organic, rolul acestora este unul mult mai cuprinzator. Intr-adevar, un trafic mare nu inseamna nimic pentru un business online, daca acesta nu aduce si o crestere a numarului de conversii. Practica a demonstrat ca o mare parte din vizitatorii de pe un site nu sunt neaparat si interesati de produsele pe care le ofera. Investind, insa, in servicii SEO de calitate, vei beneficia de un ROI mult mai bun comparativ cu celalalte instrumente de marketing online. In plus, vei reusi sa construiesti brand awareness si sa obtii vizibilitatea mult dorita in mediul online. Iata cateva lucruri de care este esential sa tii cont pentru a ajunge acolo:

Este important sa ai un scop bine definit pentru care investesti in servicii SEO

Daca esti in cautarea unei agentii care ofera servicii SEO, ai grija cum o alegi! Inainte de a te grabi sa iei o decizie, asigura-te ca ai un scop bine definit pentru care vrei sa investesti in optimizare SEO. Ce obiective ai in privinta conversiilor, vanzarilor si strategiei generale de marketing?

Daca afacerea ta a atins un anumit nivel si are parte de trafic stabil care aduce conversii (atat online, cat si offline), serviciile SEO oferite de catre o agentie cu experienta te vor ajuta sa obtii trafic nou si targetat pentru a-ti creste rata de conversie.

Insa daca scopul tau se limiteaza doar la a construi brand awareness, serviciile SEO te pot ajuta sa targetezi audienta si mai nisat, cu ajutorul unei strategii solide de cuvinte-cheie si optimizarea continutului din platformele social media.

Pune intotdeauna experienta utilizatorului in prim-plan

O agentie care ofera servicii SEO de calitate va lua intotdeauna in considerare experienta utilizatorului, mai ales atunci cand efectueaza optimizarea on-page a site-ului. Acest lucru va duce la o rata de recuperare a investitiilor mai performanta si iti va propulsa site-ul in pozitii de top in Google, deoarece algoritmii sai de listare pun accent pe experienta pozitiva a utilizatorului.

Rolul final al serviciilor SEO este sa genereze conversii

Conversiile se pot defini prin orice actiune predeterminata pe care o astepti de la vizitatorii site-ului tau. Astfel, prin conversii intelegem fie plasarea unei comenzi online, fie abonarea la newsletter, share-uri pe retelele de socializare, crearea unui cont de utilizator pe site, etc. Orice fel de “tranzactie” (financiara sau informationala) poate purta denumirea de conversie.

Serviciile SEO de calitate trebuie sa duca la un proces de cumparare cat mai user-friendly pentru vizitatori

De fiecare data cand trebuie sa iei o hotarare care implica o decizie de marketing, pune-te in pielea vizitatorului. Pentru orice tip de website, dar in special pentru magazine online si business-uri de tip eCommerce, traficul obtinut cu ajutorul serviciilor SEO are ca finalitate cresterea vanzarilor. Asadar, asigura-te ca utilizatorii pot naviga cu usurinta pe site-ul tau si ca sunt ghidati catre finalizarea unei comenzi.