Apel către eMag – Nu mai colaborați cu firme de curierat care își bat joc de clienți

În acest articol aș vrea sa atrag atenția și tot odată să îmi exprim nemulțumirea în legătură cu firmele de curierat. Am plasat o comandă la eMag pe data de 6 iunie 2017, ora 22:38, data de primire a livrării este de 9 iunie între ora 9:00 și 17:00, am așteptat toată ziua după livrare, pentru că un pachet din comandă era destul de important. La ora 17:14 am sunat pe numărul curierului să văd de ce nu a venit, evident că răspunde unul ca la țară, de parcă îl deranjam, după ce i-am spus cine sunt acesta a spus că a avut o pană, ok, am înțeles acest aspect, dar de ce nu suni să mă anunți? să nu te mai aștept, evident curierul a spus ca va livra comanda, să stau liniștit, cea ce nu s-a întâmplat.

19047133_807783819383094_888932858_o

 

la ora 20:52 am sunat la eMag, după ce am observat că atunci când dau la traking la curier pe site îmi arată încercare de livrare nereușită, iar produsele s-au întors la centrul de livrări, care este în Deva, eu fiind din Petroșani, deci la 100 Km distanță, fără ca măcar să dea un mesaj sau un telefon să mă anunțe că nu se poate livra.

Firma de curierat în cauză este DPD, iar experiența cu această firmă este extrem de neplăcută, iar din această cauză suferă și magazinele online, care lucrează cu aceste firme total neprofesioniste, practic ei își bat joc de clienți pe banii lor, din acest moment, aceasta este ultima mea comandă făcută prin eMag, până când nu vor lucra cu o firmă de curierat care își respectă clienții.

Vă recomand să nu mai acceptați bătaie de joc pe banii voștrii și dacă vedeți că livrarea se face prin DPD să nu mai comandați și să vă feriți de magazinele care lucrează cu această firmă.

Comments are closed.