Din ce in ce mai multi oameni aleg sesiunile online de shopping, in loc sa mearga fizic in numeroasele magazine pe care le au la dispozitie. De ce? Este mult mai convenabil pentru toata lumea sa aleaga produsele potrivite din confortul propriului camin, economisind astfel timp si bani, in loc sa alerge printre rafturi, fara certitudinea ca vor gasi obiectele de care au nevoie.
Acesta este si motivul pentru care comerciantii incep sa-si multe afacerile pe Internet, iar cei care sunt tentati sa faca acelasi lucru trebuie neaparat sa stie cel putin elementele de baza despre ce inseamna conceptul de creare magazin online!
Unde si pentru cat timp?
Oamenii de afaceri, care sunt la inceput de drum cand vine vorba despre business-ul online trebuie sa aiba in vedere ca primele doua lucruri la care trebuie sa se gandeasca atunci cand vor sa isi deschida un magazin pe Internet sunt referitoare la domeniul virtual si durata de viata a acestuia. Transpuse in mediul fizic, aceste doua elemente s-ar traduce in spatiul inchiriat si durata chiriei. Ulterior, cei care vor sa isi desfasoare activitatea in mediul online trebuie sa aleaga un nume cat mai atragator si mai usor de retinut pentru magazinele lor!
Cat costa un domeniu online?
Costurile pentru o investitie intr-un domeniu online variaza, pornind de obicei de la cateva zeci de euro, cu mentiunea ca pot ajunge si la cateva sute de euro, in functie de numele ales.
Cat costa crearea magazinului propriu-zis?
Nu este suficient ca oamenii de afaceri sa aiba un domeniu online. Trebuie sa dea contur paginii online si sa o transforme intr-una pe care toata lumea sa isi doreasca sa o acceseze. In acest sens, potrivit VeryCreative, cel mai bine este ca antreprenorii sa colaboreze cu o echipa specializata, care stie principalele lucruri carora sa le acorde o atentie deosebita: de la culori, pana la font si modul in care sunt organizate categoriile de produse, toate acestea sunt importante.
Oamenii de afaceri au la dispozitie mai multe pachete prin care isi pot obtine magazinele online, iar pretul acestora variaza in functie de optiunile pe care le contin. Cele mai simple au preturi de la cateva sute de euro, insa magazinele online complexe pot ajunge sa coste chiar si cateva mii de euro.
Care sunt beneficiile de care au parte persoanele care isi deschid magazine online?
Incepand de la faptul ca pot obtine magazinele online in doar cateva zile, antreprenorii trebuie sa aiba in vedere si faptul ca pot colabora si cu o agentie PPC, care sa ii ajute sa obtina un numar cat mai mare de vizualizari online.
Mai mult, daca business-urile sunt promovate si intretinute cu atentie, pot genera incasari consistente, avand in vedere interesul oamenilor pentru cumparaturile online! In acelasi timp, oamenii de afaceri nu au nevoie de foarte mult personal si, in acelasi timp reusesc sa evite preturile foarte mari, care percepute pentru chirii aferente spatiilor fizice.
Per ansamblu, costurile pe care trebuie sa le suporte cei care vor sa-si deschida un magazin online pot varia intre 2.000 si 5.000 de euro, in functie de cat de mult vor sa investeasca. Antreprenorii vor obtine astfel profit mult mai repede, in comparatie cu situatia in care si-ar fi deschis o afacere fizica!