2Performant

Cum funcționează noua funcție influencer marketing de la 2Performant?

Influencer marketing – 2Performant

În articolul de azi vreau să vă vorbesc puțin despre noua funcție influencer marketing de la 2Performant. Pentru că deja am luat parte la câteva campanii inițiate, am decis să vă vorbesc din propria experiență.

Noua funcție permite fiecărui utilizator să se înscrie. Dar, din nefericire, nu oricine este acceptat. Dacă stau bine și mă gândesc, nu este neapărat un lucru rău, deoarece dacă deții un blog sau canal de youtube, oferi conținut de calitate și ai un număr acceptabil de urmăritori, cu siguranță vei fi acceptat.

Înclin să cred că nici o agenție sau un brand nu va dori să lucreze cu un blogger la început de drum. Scopul lor este să-și facă serviciul sau produsul cunoscut, iar pentru ca acest lucru să se întâmple, este nevoie de o audiență cât mai mare.

Și eu când am fost la început de drum, nu am avut parte de colaborări plătite. Dar, acest lucru nu m-a descurajat deloc, din contra, m-a motivat și m-a făcut să muncesc de două ori mai mult.

În continuare îți voi prezenta 5 lucruri pe care le apreciez la noua funcție de influencer marketing.

 1. Brandurile și agențiile pot comunica mult mai ușor cu creatorii de conținut

Este foarte important faptul că ai posibilitatea de a comunica direct cu agenția și nu există intermediari. Pentru orice nelămurire am avut privind campania la care am luat parte, am trimis un e-mail persoanei respective, iar în cel mai scurt timp posibil am primit răspuns înapoi.

   2. Nu trebuie să fii persoană fizică autorizată sau să deții firmă pentru a lua parte la campanii

Înainte de a colabora, bloggerul sau vloggerul semnează un singur contrat doar cu 2Performant. Faptul că elimină hârtiile și nu ești nevoit să faci contract cu fiecare agenție/brand cu care colaborezi, este un lucru foarte important.

De asemenea, 2Performant reține direct 10% impozit din suma înregistrată, așadar nu trebuie să-ți faci probleme, deoarece totul este legal.

   3. Totul este transparent

Faptul că îți creez un profil cu toate datele necesare, mai exact, cât urmăritori ai pe rețelele sociale sau câți vizitatori unici vizitează blogul tău pe lună, îi ajută pe advertiseri să aleagă persoana potrivită pentru campania lor.

Totodată, prețul contează foarte mult, deoarece ești nevoit să-ți afișezi tarifele. În orice caz, aceste sume sunt estimative, deoarece prețul pate fi negociat în privat.influencer marketing

4. Mă înscriu la campania care mi se potrivește

 Noua funcție este foarte ușor de folosit. Faptul că totul este bine organizat, pe categorii, ajută utilizatorul să găsească exact ceea ce caută, fără a pierde prea mult timp.

 Totodată, eu decid la ce campanie să mă implic. Bineînțeles, cerere de înscriere va fi analizată în detaliu, după care, dacă agenția mă consideră potrivit pentru campanie, îmi da accept.

Faptul că profilul meu este vizibil pentru toată lume, pot fi invitat să iau parte la campanii relevante pentru urmăritorii mei.

 5. Primesc banii în cel mai scurt timp posibil

Banii sunt transferați în contul de la 2Performant, imediat ce agenția aprobă articolul. Pentru o bună colaborare, am grijă să respect toate cerințele impuse de către client, pentru a evita ca munca mea să nu fie plătită.

Personal, sunt foarte mulțumit de noua funcție de la 2Performant. Intru zilnic să văd ce campanii noi mai apar. Faptul că este relativ un proiect nou și eu deja am luat parte la 4 campanii, nu pot decât să mă declar un utilizator super mulțumit.

Pentru a vă face o idee despre cât de cunoscută și accesată este noua funcție, deja câteva vedete cunoscute de la noi din țară au decis să-și creeze cont.

Acestea fiind spuse, vă invit să luați și voi parte la campaniile care vi se potrivesc.2performant.com