Se pare că antreprenoriatul este la modă. Acest cuvânt se aude în ultima vreme peste tot. Cu toate acestea, am putea spune că a existat dintotdeauna doar că a purtat alte nume.
Se poate spune că motivația, leadership-ul, efortul, angajamentul…toate acestea reprezintă punctul de pornire al unei afaceri. Fiecare persoană poate avea multe motive sau doar unul pentru a începe aventura antreprenorială.
O super idee
O idee creativă, nouă sau nu, dar care îți aparține, acel proiect pentru care ai depus efort, care îți place, o idee despre ce știi să faci, despre ce crezi că poți oferi celorlalți. Da, aventura antreprenorială este socială. Din acest motiv, trebuie vorbit și de impactul pe care aștepți să-l generezi cu ideea, care îți poate îmbunătăți mediul.
Ideea ta este cea care te determină să cauți mediile care să te ajute să o transformi în ceva concret.
Cum poți duce asta la bun sfârșit
Aventura atreprenorială: o provocare personală și de grup, care te ajută să mergi înainte și să te convingi că te afli pe drumul cel bun, care îți place, despre care știi că poate fi o bună miză, indiferent dacă destinația finală este bună sau nu.
Necesitatea de recunoaștere
Este bine să ai un dram de nebunie, deși o nebunie rezolnabilă care să te ducă la un rezultat excelent. Aventura antreprenorială are mult de-a face cu această nebunie a începuturilor incerte, când nimic nu este clar. Cu toate acestea, cu speranța de a reuși, te aventurezi și îndrăznești. Într-o zi vei recunoaște ideea de la care ai pornit.
Construiește încrederea în propria persoană
Unele indecizii are mult de-a face cu stima de sine și cu valoarea pe care o acordăm abilităților noastre. Procesul de începere a unei afaceri este construirea încrederii de sine. Trebuie să pariezi pe tine, pe echipa ta, pe iluzia ta și să-ți dorești să o duci la bun sfârșit. Nu există cursuri scurte de auto-ajutorare … aventura antreprenorială este cel mai bun proces de a construi încrederea în sine.
Construiește-ți propriul drum cu pasiune
Și, bineînțeles, gândește-te la ce urmează, ce vrei să faci și cum să faci. Dacă nu găsești locul ideal, atunci inventează-l. Antreprenoriatul poate fi modalitatea perfectă de a-ți crea o cale care să-ți convină, să-ți dea libertate, să lucrezi în propriul stil, să-ți trasezi liniile directoare, să iei deciziile (bine și rele, cele mai studiate) și să ai parte de satisfacție și frustrări, dar mai presus să-ți permită să te bucuri de drum.
Împărtățește ideea proiectului cu ceilalți
Spune-le tuturor ce vrei să faci și cineva te va ajuta să-ți transformi ideea într-un proiect concret. În majoritatea cazurilor nu vrem să începem aventura antreprenorială singuri. Este mai bine dacă atunci când începi marea aventură ai alături de tine oameni care te pot ajuta cu o altă idee, care vor munci cot la cot cu tine. Orice ajutor la început de drum este binevenit.
Frica de eșec
Frica de eșec poate genera o mare paralizie emoțională și, prin urmare, de activitate … Frica de eșec, imposibilitatea de a convinge pe ceilalți de cât de bună este ideea ta, îți poate crea probleme, dar nu trebuie să renunți.
Nu trebuie să-ți fie frică de greșeli, deoarece doar greșind vei putea descoperi o modalitate de a reuși să-ți transformi ideea în ceva concret. Odată ce vei reuși poate deveni un proiect de succes.
Începutul este întotdeauna dificil, mai ales dacă atunci când începi aventura antreprenorială pui suflet în fiecare pas făcut, îți faci iluzii, îți consumi energia etc.
Dar reține ceea ce deja am spus. Motivația, leadership-ul, efortul depus și angajamentul reprezintă factorii care îți pot ușura începutul aventurii antreprenoriale.
Imediat ce îți creezi afacerea, reține că trebuie să o promovezi. Care este cea mai ușoară formă de promovare a afacerii? Platforma Bigg.ro. Intră pe această platformă și alege unul dintre cele 3 pachete Bigg.ro: BIGG, BIGGER, BIGGEST.
Vei avea șansa de a-ți promova cu ușurință produsele și serviciile datorită unei platforme cu interfață modernă și accesibilă tuturor. Vizibilitatea și poziția în motoarele de căutare se vor îmbunătăți, va crește numărul vizitatorilor, vei putea să-ți construiești autoritatea și credibilitatea brandului.
Vei putea stabili relații strânse și eficiente cu alte companii. Vei înțelege în scurt că BIGG a fost cea mai bună decizie pe care ai luat-o în ceea ce privește dezvoltarea afacerii tale.