De ce sa Apelezi la o Agentie de Marketing Integrat

Printre numeroasele metode prin care o companie poate fi promovata de afla si conceptul de marketing integrat, ceva desi nu foarte nou ca si concept, inca neadoptat de multe firme, in special cele mici, unde nu exista foarte multa experienta in vanzari si unde posesorii ezita sa apeleze la o agentie de promovare profesionala.

In ceea ce priveste marketingul in sine, exista multe aspecte ce trebuie luate in considerare in vederea realizarii unu proiect eficient care sa aiba ca rezultate cresterea notorietatii unei firme, atat in mediul fizic cat si online sinin cele din urma, capatarea unui numar cat mai mare de clienti fideli, cresterea vanzarilor si a profitului. De la o firma de marketing la alta sunt aplicate diverse strategii care sa vizeze publicul tinta, prin realizarea de campanii publicitare si articole promotionale ce pot fi oferite clientilor sau chiar angajatilor, prin intermediul carora sa poata fi realizata o si mai buna promovare si aducere la cunostinta a firmei respective.

Procesele sunt si mai complexe daca vorbim despre o agentie de marketing integrat, aici fiind vorba despre despre toate actiunile ce au legatura cu un produs anume, fiind realizata o promovare completa a acestuia inca din faza de productie si pana cand acesta ajunge in posesia clientului, prin achizitie. Sunt in acest sens luate in considerare diverse aspecte, care trebuie aduse la cunostinta clientului cu scopul de a-i crea o imagine cat mai buna si mai completa asupra produsului si de a-l convinge ca merita sa faca o astfel de achizitie.

La agentia DHM sunt luate in condiserare cele mai bune metode prin care poate fi aplicata o strategie de marketing integrat, de la o firma la alta si de la un domeniul la altul. Este important sa fie oferite informatii clare si reale despre un produs, aceasta agentie publicitate Bucuresti avand la dispozitie atat cunostintele cat si resursele necesare pentru a putea realiza o astfel de sarcina. Sunt aplicate cele mai eficiente metode de promovare offline, prin intermediul de afise, postere si alte articole ce pot oferi informatii despre produsul tinta.

Cele mai importante aspecte care sunt luate in calcul in realizarea unui proces de marketing integrat sunt:

  • Produsul in sine, in principiu etapele prin care acesta este creat si adus la forma finala pentru utilizatorul final. Prin oferirea informatiilor necesare, un client va sti daca acesta merita sau nu atentia sa.
  • Strategie si forta de vanzare. Fie ca firma care realizeaza un produs se ocupa de vanzare sau nu, conteaza. Trebuie alese astfel magazine care sa poata realiza mai departe o buna promovare a produsului spre clientul final.
  • Stabilirea unui pret corect. Este necesare stabilirea unui pret care sa reflecte calitate si beneficiile aduse de produsul mentional, care sa ii atraga cat mai mult pe clienti.
  • Publicitatea integrata, prin care produsul este promovat prin canelele necesare, in ziua de azi atat offline cat si online, catre publicul tinta.

Prin alegerea unei agentii de marketing profesionala pot fi obtinute asadar rezultatele dorite.