Pana si acum imi amintesc de prima oara cand mi-am stricat telefonul, pe care il cumparasem nu cu multe luni inainte. Era un Samsung A5, unul dintre modelele de Samsung pe care le-am apreciat cel mai mult si pe care l-am cumparat integral din banii castigati de mine.
Am facut foarte multe eforturi pentru a-l putea achizitiona. Chiar si dupa ce am reusit sa fac minunea de mi-l cumpara, m-am trezit cu o mare gaura in buget. Pana in momentul in care am avut ghinionul sa ii sparg display-ul, iesirile in oras au fost doar o simpla amintire, iar cand veneau facturile, inima imi batea necontrolat de tare.
Va inchipuiti ca mare a fost dezamagirea mea cand am reusit sa sparg din greseala display-ul dispozitivului. Ma gandeam la cat de multi bani o sa trebuiasca sa dau pentru reparatia telefonului la un service. In acelasi timp ma chinuia si gandul ca timp de cateva zile bune nu o sa am accesul la el, pe care numai eu stiam cum l-am achizitionat.
A trecut o zi, au mai trecut chiar si doua. Telefonul in niciun caz nu avea cum sa isi revina de la sine, iar eu aveam parca tot mai multa nevoie de el. Ma invarteam in stanga si in dreapta fara un scop anume, speram doar ca poate o sa primesc vreo oferta ceva mai iesita din comun.
Ce e drept, am vazut cateva oferte pe internet, dar nu imi pareau a fi a unor oameni seriosi. Asa ca ce am facut? Am cautat un service Samsung, bazat pe numarul aprecierilor, dar si a recenziilor pozitive primite pe paginile retelelor de socializare.
Dupa o munca asidua de cautare a celor mai bune oferte de acest fel, am dat peste un service Samsung care m-a bucurat peste masura. Daca o sa aveti curiozitatea sa verificati profilul de Facebook, cat si site-ul firmei Glassgsm, veti vedea ca se poate chiar lauda cu un palmares destul de mare de clienti multumiti.
Asta a fost pana la urma si criteriul pentru care am ales ca acest service sa imi faca reparatia necesara. Pretul mi s-a parut ok, justificabil, avand in vedere ca acestia folosesc numai piese de schimb originale. Nu as putea sa suport chinezarii, iar service-urile gsm care fac asta, in viziunea mea, sunt de condamnat. In plus, pentru ca am reusit cumva sa ajung la sediul lor, in nici macar o ora, cred, telefonul mi-a fost reparat. Si gata, arata ca nou!
Acum, daca am iarasi ghinionul sa fiu un impiedicat si iar fac cumva ca sa imi stric telefonul, stiu de acum la cine o sa apelez. In plus, toti angajatii sunt niste persoane dragute, sociabile, care se conforma foarte frumos cu toti clientii lor. Am putut observa asta atunci cand oarecum asteptam la rand.
Rar mi-a fost dat sa ma bucur de o asemenea situatie, iar timpul petrecut in asteptare sa mi se para ca trece atat de rapid. In caz ca as fi ales alt service, m-ar fi luat niste dureri teribile de cap si multi nervi, pentru ca oricum sunt predispus la astfel de izbucniri.