biano

Marketplace-ul home & deco BIANO.ro mizează pe inteligență artificială pentru a le oferi partenerilor venituri mai mari

Platformele e-commerce care folosesc tehnici de inteligență artificială (IA) pot avea creșteri de cel puțin 25% în rata de satisfacție a clienților, pentru că prin IA se poate eficientiza experiența de shopping.

BIANO, marketplace home & deco prezent în România din 2018, ține cont de aceste trenduri și își dorește să ofere cea mai bună experiență online prin intermediul IA, spre beneficiul tuturor partenerilor înregistrați pe www.biano.ro.

În 2021, în România, segmentul de vânzări online home & deco va continua creșterea față de 2020, cu cel puțin 30%. Prin urmare, dacă aveți un magazin online cu articole de mobilier, decorațiuni interioare, pentru cămin, vă recomandăm înscrierea într-un marketplace precum BIANO.

Clientul home & deco are așteptări precise, care pot fi asigurate prin tool-uri AI

Cumpărătorii online pe segmentul home & deco își doresc să trăiască aceeași experiență din magazinele fizice de home & deco prin intermediul platformelor specializate de e-commerce.

Recomandările și produsele trebuie să fie adaptate preferințelor și nevoilor lor, uneori chiar înainte ca aceștia să știe ce anume caută. Și aici intervin tehnologiile noi de tipul IA în comerțul online home & deco, oferind experiențe autentice și individualizate, relevante pentru fiecare client în parte.

Realizarea acestui lucru se bazează pe sisteme tip machine learning, sisteme care permit modificarea conținutului în timp real, bazându-se pe comportamentul utilizatorului și previzionând următorii pași ai cumpărătorului în magazinul online.

Sistemele bazate pe IA de pe www.biano.ro sunt utilizate pentru a optimiza experiența personală de cumpărare a clienților pe mai multe niveluri, de exemplu, prin descrierile de produse, secvențele de navigare adaptate istoricului de cumpărături, categorizarea produselor afișate.

Căutarea folosind fotografii, exclusiv pe www.biano.ro

Mulți oameni pot descrie mobila pe care o caută, însă de multe ori nu au altă metodă de căutare decât după nume sau brand. În plus, cu produsele home & deco, câteodată doar o ușoară modificare a aspectului poate însemna o diferență majoră de preț. Din fericire, descoperirea online a mobilierului dorit nu mai este limitată acum la căutarea unui nou articol, prin tastarea în bara de căutare a unor termeni.

Tehnologia de căutare prin imagini este tehnologia în care utilizatorul încarcă o poză sau un print screen în versiunea de mobil sau desktop a platformei online și obține rezultate exacte sau similare, bazate pe materialul vizual pe care l-a furnizat. Acest tip de căutare împletește armonios ușurința cumpărăturilor online cu experiența senzorială dată de shopping-ul în magazinele fizice. Cu alte cuvinte, cumpărătorii online pot căuta produse home & deco în același mod în care se gândesc la aceste produse – folosind imagini, nu cuvinte.

Tehnologia utilizată pe BIANO pentru implementarea căutării prin imagini a fost dezvoltată 100% intern și este concepută ca un set de rețele neuronale complexe, capabile să analizeze fiecare imagine și să îndeplinească mai multe funcții aproape simultan. Fiecare rețea neuronală are și rolul său – de ex. găsirea obiectului din imagine, descrierea acestuia, verificarea rezultatelor finale etc.

Cu ajutorul căutării prin fotografii, un utilizator beneficiază de căutarea prin milioane de imagini simultan, comparând furnizorii și prețurile, optând astfel pentru oferta mai bună, în conformitate cu nevoile sale. Căutarea prin imagini de pe www.biano.ro poate deveni instrumentul ideal prin care vânzătorii online home & deco pot atrage atenția utilizatorilor.

Un alt plus este faptul că tehnologia îi ajută, de asemenea, pe comercianți, în special pe cei internaționali, să-și eficientizeze și să-și intensifice eforturile globale de comercializare și clasificare, prin eliminarea barierelor lingvistice locale, asociate clasificărilor bazate pe text.

Costuri mai mici, resurse mai bine exploatate – prin raportările IA

Inteligența artificială ajută platformele de e-commerce să prognozeze cererea viitoare, analizând tiparele de consum și anticipând nevoile de inventar – în cazul magazinelor online de home & deco înregistrate pe www.biano.ro prin feedback-ul echipei BIANO. Această eficiență sporită reduce costurile și îmbunătățește performanțele de business.

BIANO, creștere prognozată de 100% a veniturilor pentru parteneri în 2021

În 2020, BIANO a adus venituri pentru peste 1.200 de parteneri internaționali pe 7 piețe, cu peste 5 milioane de produse home & deco listate pe toate platformele, extinzând comunitatea cumpărătorilor online home & deco, simplificând pentru utilizatori procesul de selectare a produselor de mobilă, prin funcții inteligente și indicând noi tendințe internaționale. Obiectivele pentru 2021 includ o creștere de 100% pe www.biano.ro comparativ cu 2020.