În ciuda provocărilor de pe plan economic pe care unele pieţe ale Europei de Est le-au avut şi a competiţiei din industra IT, AOC şi MMD, partener licenţiat pentru monitoarele Philips, s-au bucurat de un real succes în regiune. Companiile AOC şi MMD sunt subsidiare ale TPV, cel mai mare producător de display-uri din lume.
Poziţie de top în România pentru monitoarele AOC şi Philips
Cele două branduri întăresc împreună poziţia de lider în România şi însumează o cotă de piaţă de peste 39 de procente în al doilea trimestru al anului 2015, cu o creştere de 13 procente comparativ cu acelaşi trimestru al anului trecut. AOC a crescut cu 6 procente, în timp ce Philips a crescut cu mai mult de 7 procente comparativ cu anul trecut.
Dispunând de o cotă de piaţă de 17 procente, monitoarele AOC şi Philips ocupă prima poziţie în Europa de Est. Într-un mediu plin de provocări, AOC şi Philips au crescut împreună cota de piaţă cu aproximativ 20 de procente din totalul pieţei de monitoare în al doilea trimestru al anului 2015, faţă de primul trimestru al acestui an.
“Industria IT a întâmpinat o trecere dificilă în 2015. Rata de schimb a dolarului şi problemele economice au dus la o piaţă slabă pentru toţi jucătorii. Chiar dacă am fost nevoiţi să luăm măsuri în privinţa celor două brand-uri, AOC şi Philips, ne-am menţinut strategia de a pune accentul pe inovaţii precum monitoarele 4K de 40 inch şi pe nevoile consumatorilor” a declarat Thomas Schade, Vice President EMEA al AOC şi MMD, rezultatele fiind confirmate de ultimele cifre analizate de compania Context. “Faptul că suntem în plină ascensiune şi performăm mai bine pe piaţă demonstrază că strategia noastră este cea mai bună”, a adăugat Thomas Schade.
În ciuda provocărilor la nivel global din industria IT şi în mod deosebit din unele ţări, monitoarele AOC şi Philips continuă să se dezvolte cu succes şi surclasează încă o dată piaţa Europeană.
Cota de piaţă a celor două companii a crescut în ultimul trimestru în Europa de Est de la 15 procente la peste 17 procente, devenind astfel lideri pe piaţa din Europa.
Pe piaţa Europeană, care a scăzut cu 12 procente, ambele brand-uri au atins împreună aproximativ 12 procente, motiv pentru care s-au poziţionat pe locul al treilea pe piaţa din Europa.