De ce să ai un birou curat și ordonat?
Creativitatea și productivitatea la locul de muncă este influențat într-o oare care măsură de modul în care decizi să-ți păstrezi brioul. Un spațiu de lucru curat și ordonat te ajută să lucrezi mult mai eficient, datorită faptului că ești mult mai relaxat și creativ.
Indiferent dacă lucrezi de acasă sau mergi la birou, trebuie să ai un spațiu de lucru curat și bine organizat, asta în cazul în care îți dorești să lucrezi eficient.
De când am început să acord mai multă atenție organizării, pot spune că am devenit o persoană mult mai productivă. De ce? În primul rând, eu sunt o persoană care muncește de cele mai multe ori acasă, la propriul birou.
Dacă și tu te afli printre persoanele care prestează muncă ce necesită folosirea unui laptop, cu siguranță ți s-a întâmplat să iei laptopul în pat, pentru a sta mult mai confortabil. Ei bine, normal că și eu am făcut la fel, și pot spune că productivitatea mea a scăzut considerabil. De cele mai multe ori, mă lua somnul și îmi pierea cheful de muncă, sau în cel mai rău caz, mă puneam să mă uit la un film.
Faptul că am început să muncesc doar stând la birou, pot spune că este cel mai benefic lucru pentru mine. De când am început să petrec cât mai multe ore la birou, am înțeles că modul în care îmi organizez biroul și actele necesare îmi influențează capacitatea și productivitatea.
Este foarte frustrant când ai nevoie de un act important acum, dar să nu-l găsești. Pentru a evita astfel de situații neplăcute, am decis să caut metode despre cum sa fiu mai organizat.
Un mediu plăcut, curat, organizat și frumos decorat mă ajută să mă concentrez mai bine asupra sarcinilor pe care le am de făcut. De când am descoperit că articolele de papetărie mă ajuta să-mi organizez și arhivez eficient documentele, pot spune că am devenit o persoană mult mai productivă.
Iată câteva articole de papetărie, care mă ajută să păstrez un birou curat, organizat și aerisit.
1. Biblioraft
Pentru că biroul trebuie să fie mereu curat și organizat, am nevoie de biblioraft pentru a organiza și arhiva actele de care am neapărat nevoie. De asemenea, este foarte important să nu păstrăm hârtii de care nu avem nevoie, deoarece acestea ocupă spațiu inutil.
Biblioraftul are un design plăcut și este foarte ușor de folosit. Datorită sistemului metalic de prindere, pot organiza actele importante, pentru a le găsi cu ușurință, la nevoie. De asemenea pot arhiva acte și contracte de care nu am neapărat nevoie acum, dar este foarte important să le păstrez.
Pentru a știi exact ce acte conține fiecare biblioraft, am grijă să-l etichetez. Personal, eu îl păstrez la vedere, mai exact pe un raft din bibliotecă.
2. Dosare
Dosarele sau mapele din carton mă ajută în momentul în care trebuie să trimit anumite documente. Totodată, mă ajută să păstrez documentele importante separat.
3. Capsator și agrafe de birou
Pentru a organiza actele este foarte important să nu ne lipsească de pe briou un capsator sau agrafele. Pentru că există contracte ce conțin mai multe pagini, este musai să le capsăm pe toate și să le păstrăm la loc sigur.
4. Agendă
Faptul că îmi notez în agendă toate întâlnirile de afaceri sau lucrurile pe care le am de făcut, mă ajută să-mi organizez mult mai bine timpul.
De unde cumpăr articole de organizare și arhivare?
Site-ul de pe care comand eu cel mai des articole de papetărie se numește Corama.ro. Aici găsesc cam toate articole de care am nevoie pentru a păstra biroul curat și organizat.
Date de contact:
Adresă: str. Garii, Nr. 4B, 510194, Alba Iulia
judet Alba, Romania
E-mail: comenzi@corama.ro
Telefon: tel:0040762449229