3 lucruri de bază despre Black Friday pe care oricine ar fi bine să le știe

Mirajul Black Friday

În ultimul timp, probabil în ultimii 5 ani,  Black Friday pare, la modul cel mai concret, că a devenit sărbătoare națională când vorbim de shopping. Deși fără o istorie în ce privește România postdecembristă, această urmă a unei realități concrete din SUA a fost confiscată de ecommerce și convertită la exact ceea ce caută cumpărătorul: reducerea. Poate, fie numai și în treacăt spus, când vedem reduceri cumpărăm fără să ne gândim dacă ne trebuie cu adevărat respectivul articol.

Deci un prim sfat ar fi să ne întrebăm, in conditiile in care dorim sa cumparam ceva,  dacă ne trebuie cu adevărat articolul respectiv. Dacă nu avem nevoie de el, atunci mirajul dispare. Aceasta nu înseamnă că am scăpat de ademenitorul eveniment care este Black Friday. Sărbătoarea prețurilor Black Friday este prin definiție o bombă de informație, eveniment pentru care magazinele online se pregătesc temeinic din vreme, asadar va fi greu sa tinem piept valului de oferte.

Barajul întrebărilor personale

Dacă un prim articol de care avem reală nevoie trece de barajul întrebărilor personale: am sau nu am nevoie de tine? atunci nu îl vom cumpăra de la primul magazin care vine cu oferta respectivă. O urmărire statistică a evoluției prețului produsului în ultimele 10/12 luni ar fi de recomandat pentru a nu cumpăra un produs care a avut un pret ascendent tocmai pentru a suporta de Black Friday reducerea, care bineînțeles nu e reală.

Buna informare și Black Friday

După urmărirea unui astfel de raport de pret pe mai multe luni trebuie avută în vedere o comparație pertinentă de prețuri, dacă se pot evita „comparațiile” făcute de anumite site-uri limitate la un anumit număr mai mult sau mai puțin restrâns de magazine – foarte bine. Noi vom încerca mai jos să vă oferim cât mai multe linkuri de la cât mai multe magazine.

Magazinele pe care le considerăm serioase și vi le recomandăm sunt:

Concluzie

A cumpăra un produs doar pentru ca este descris ca fiind un articol redus cu ocazia Black Friday este ca și cum ai licita un preț mare la un articol care nu are valoare, dar nici întrebuințare. Si aceste informatii sunt valabile si pentru perioada sarbatorilor traditionale: Craciun (trecem aici si Revelionul) si Sf. Pasti.