5 motive convingătoare pentru care afacerile mici au nevoie de site-uri web rapide, în 2020

În anul 2020, fără un site web ar fi dificil să atragi mulți clienți. Prin urmare, dacă ești interesat să ai oportunitatea de a-ți promova afacerea în mediul online, îți oferim 5 motive să începi cu dezvoltarea unui site web profesional.  

1. Prima impresie contează întotdeauna!

În ziua de astăzi, poți fi uimit de cât de mult le pasă oamenilor de prima impresie. Mulți antreprenori au înțeles avantajul oferit de un site web profesional în dezvoltarea afacerii. Ei știu că prin site pot crea o primă impresie grozavă, ceea ce poate schimba situația în mod semnificativ. Oamenii de afaceri se așteaptă să iasă în evidență din competiție prin site-ul web, designerii vor să-și arate talentul și creativitatea, iar programatorii sunt încântați să atragă prin lucrări originale, care au elemente extraordinare. 

Oamenii au obiceiul de a intra pe Google, pe Facebook, pe diferite site-uri web, pentru a citi recenziile online, înainte de a face cumpărăturile. Specialiștii de la Bright Local au descoperit că 82% dintre consumatori citesc recenziile magazinelor locale, pe internet.

O primă impresie este creată și de viteza site-ului web. Vizitatorii apreciază faptul că site-ul se încarcă rapid și fac o judecată astfel și despre afacere. Cu siguranță, un site care se încarcă rapid va face o primă impresie puternică oricărui vizitator sau posibil client. 

Statisticile arată că: 

  • Aproximativ 47% dintre oameni doresc ca site-ul web să se încarce rapid, în mai puțin de 2 secunde
  • Aproximativ 40% dintre oameni renunță la un site, dacă acesta se încarcă în mai mult de 3 secunde

Viteza lentă de încărcare a unui site poate îndepărta oamenii și poate afecta vânzările și cifra de afaceri. 

2. Prezentarea afacerii în mediul online

Pentru a fi în atenția clienților, trebuie să te asiguri că afacerea ta este bine reprezentată printr-un site profesional în mediul online.

Statisticile arată că, în acest an, aproximativ 84% dintre oameni refuză o achiziție dacă au senzația că aceasta se face pe un site nesigur.

Site-ul trebuie să fie rapid, să aibă o adresă URL disponibilă, să ofere anumite date de contact vizibile, cum ar fi adresa firmei, numărul de telefon sau adresa de e-mail.  

3. Un site web profesional promovează afacerea și marca

O imagine de marcă reprezintă un element cheie care diferențiază o afacere de concurenții ei. Ca om de afaceri, care vrea să-și promoveze marca, poți face asta și în mediul online, prin intermediul unui site web profesional. 

Cu ajutorul unor specialiști în creare site de prezentare te poți  asigura că vizitatorul, imediat ce intră pe site, va înțelege rapid cu ce marcă are de-a face și își va aminti mult timp impresia pe care și-a făcut-o din primul moment. Acest lucru poate aduce numeroase avantaje, cel mai important fiind însăși creșterea vânzărilor. 

4. Competitivitatea, câștigarea de noi clienți

Oamenii de afaceri urmăresc să câștige mai multă cotă de piață, în mod constant, pentru a-și crește cifra de afaceri. Uneori pe o piață matură, în 2020, este dificil să dobândească noi clienți. Totuși, soluții există, iar astea includ strategii de marketing și dezvoltarea de noi produse. Pentru a se distinge de concurență, oamenii de afaceri își dezvoltă site-uri web profesionale și relația cu clienții, prin ascultare activă. 

Pentru a vinde produsele pe o piață cu potențial de creștere redus, ei caută să-și păstreze clienții existenți și să înțeleagă motivele esențiale de cumpărare ale acestora (ce țin mai mult la rezolvarea anumitor probleme). Elaborând un portret al nevoilor lor, oamenii de afaceri pot să se gândească la strategii sau la alte produse care pot ajuta la rezolvarea problemelor clienților.  

5. Gestionarea serviciului pentru clienți 

Printr-un site web se poate răspunde la întrebările clienților, ceea ce este un lucru bun, pentru că se obțin o serie de avantaje:

  • Se reduc costurile unor servicii pentru clienți
  • Se economisește timp și bani
  • Se oferă clienților mai multe informații. 

Clienții pot afla ceea ce îi interesează apelând la un număr de telefon, vorbind direct prin live chat sau completând un formular de contact.