Cum sa te antrenezi pe banda de alergat electrica pentru a-ti atinge obiectivele in timp record

Daca ne-am impus un obiectiv care poate fi atins prin sport, atunci in mod cert am luat in considerare ca principala optiune o banda de alergat electrica. Motivul esential pentru care acest aparat este alegerea a milioane de persoane din intrega lume il reprezinta necesarul scurt de timp in care poti slabi si iti poti modela corpul.

Foarte usor de utilizat chiar in confortul propriei locuinte, banda de alergat electrica iti poate pune la dispozitie o multitudine de programe de antrenament eficace, iar rezultatele nu vor intarzia sa apara. Pentru grabirea procesului de slabire si tonifiere a musculaturii, totusi, va trebui sa folosesti banda pentru cel putin 30 de minute zilnic, iar regimul alimentar va trebui modificat in concordanta cu obiectivele impuse.

Cu cat acordam mai multa atentie acestor conditii esentiale, cu atat vom fi mai multumiti de rezultate. Exista, insa, multi utilizatori care nu respecta frecventa antrenamentelor si nici nu isi abandoneaza obiceiurile nesanatoase de a se alimenta, fapt pentru care sunt nemultumiti de aspectul fizic sau starea lor de sanatate, aruncand vina pe banda de alergat. Acestea, insa, nu sunt singurele situatii pe care trebuie sa le evitam atunci cand ne dorim rezultate in timp record cu banda de alergat electrica. Exista o multime de factori care te pot impiedica sa progresezi in directia dorita. In cele ce umeaza, vei putea afla ce sa eviti si ce sa modifici atunci cand te antrenezi.

Daca ai o banda de alergat electrica, este important ca aceasta sa iti permita ajustarea cu usurinta a inclinatiei. Bineinteles, cu cat panta este mai abrupta, cu atat arderea de calorii este mai mare, iar dispunerea suprafetei de alergat la un unghi ascutit cu pamantul previne riscul de accidentare la nivelul gambei. Pentru a te provoca, incearca sa cresti inclinatia de la un antrenament la altul, pe masura ce te obisnuiesti cu efortul pe care trebuie sa il depui.

Alterneaza intensitatea exercitiilor. In cazul in care folosesti o banda de alergat electrica, incearca sa gasesti programul HIIT (High Intensity Interval Training) in lista de programe de antrenament presetate. Acest tip de exercitiu alterneaza intervale de antrenament intens cu unele de intensitate medie si mica tocmai pentru a-ti solicita corpul la capacitate maxima si a te ajuta in arderea foarte rapida a caloriilor. Alternarea tipurilor de exercitii si intensitatii antrenamentelor este, in general, calea corecta catre obiectivele dorite si ajuta la evitarea rutinei, mentinand constant interesul.

Evita conversatiile in timpul antrenamentului. Multe persoane, mai ales din randul celor care nu alterneaza intensitatea exercitiilor, vad antrenamentele pe banda de alergat ca fiind un lucru plictisitor, asadar cauta divertisment. Un lucru de evitat atunci cand alergi este dialogul. Fie ca vorbesti cu persoana de langa tine, fie ca esti la telefon, inceteaza! Printre cele mai importante obiceiuri pe care trebuie sa ti le formezi chiar de prima data cand te urci pe o banda de alergat electrica este gasirea si mentinerea unui ritm al respiratiei adecvat efortului pe care il faci, astfel incat oxigenarea sa fie optima. In plus, conversatiile iti pot distrage atentia si de la pozitia corecta de alergare, invitand accidentarile.

Daca vrei sa gasesti o banda de alergat electrica potrivita nevoilor tale, viziteaza Sport-Mag.ro si profita acum de reducerile de sezon la o gama foarte larga de benzi de alergat si echipament sportiv.

rca-ieftin.ro