Cât de importantă este pagina „Despre noi” de pe magazinul tău online și ce informații trebuie să includă

Sursa foto: https://pixabay.com/en/cup-drinks-business-coffee-shop-2734985/

Atunci când vrei să îți dezvolți afacerea în mediul online, indiferent dacă e vorba de un site sau o aplicație, e foarte important să îți structurezi bine atât scheletul, cât și conținutul paginilor pe care clienții tăi pot intra. Unul din cele mai importante detalii pe care le ascunde site-ul tău este pagina „Despre noi”, unde nu ar trebui să scapi din vedere câteva lucruri esențiale, despre care îți vom povesti în cele ce urmează.

De ce trebuie să valorifici această pagină

Se spune că prima impresie contează și este întru totul adevărat, mai ales când vine vorba de cartea ta de vizită online, în cazul nostru, pagina „Despre noi”. Ai o singură șansă de a cuceri cumpărătorul, pentru a-l transforma dintr-un simplu vizitator al site-ului în clientul tău fidel. Așa că angajează un copywriter talentat sau rezervă-ți câteva minute pentru a gândi și transcrie o descriere cât mai pe înțelesul tuturor, fără a folosi cuvinte bombastice, dar care spune mult despre activitatea firmei tale. Există trei întrebări esențiale la care trebuie să răspunzi în această descriere, iar acestea sunt:

  • Cine ești?
  • Ce te face diferit de concurența ta?
  • De ce aș vrea să cumpăr de la tine?

Testimonialele sunt esențiale

Perioada pe care o parcurgem este una în care contează enorm, poate cel mai mult, feedback-ul. În ziua de azi, ne bazăm foarte mult pe recomandările și părerile celorlalți. Căutăm recomandări de filme pe care să le vedem în urma notelor obținute anterior de la ceilalți spectatori, ne rezervăm locuri de cazare în urma feedback-ului altor turiști, mâncăm doar în restaurante cu note mari obținute pe rețelele de socializare sau pe site-ul oficial și nu contractăm nicio persoană fizică, fără recomandare. Atât de important a devenit feedback-ul, încât e esențial să ai o secțiune a site-ului dedicată testimonialelor clienților pe care i-ai avut. Dacă cei cărora le-ai livrat servicii sau produse nu par a fi foarte entuziasmați de ideea de a lăsa o părere despre ce le-a plăcut sau cu ce nu au fost de acord din ce ai făcut pentru ei, ademenește-i cu câteva recompense sub formă de vouchere, pe care le pot folosi pentru a cumpăra produse de pe site-ul tău, sau premii, dacă își vor rezerva câteva minute din timpul lor pentru a lăsa un testimonial în secțiunea „Despre noi”. Dacă platforma îți permite, îi poți chiar invita să lase un feedback sub formă de video, dar asigură-te că părerile expuse sunt reale.

Îndeamnă la acțiune

Imediat ce vizitatorul site-ului ți-a aflat povestea, e timpul să îl motivezi să treacă la fapte, adică la cumpărături. Și cum poți face asta? Creând o căsuță de abonare la newsletter-uri, care îl vor pune în temă cu campaniile pe care urmează să le faci, cum ar fi reducerile sezoniere, concursuri cu premii sau produse noi introduse în stoc.

La fel de important este și formularul de contact, pe care vizitatorii site-ului tău îl pot folosi în cazul în care au întrebări sau întâmpină dificultăți în a finaliza o comandă.

Nu uita de datele de contact

Asta le va ușura mult vizita clienților pe site-ul tău, pentru că, pentru foarte multe persoane, comunicarea și deschiderea către una realizată în mod eficient reprezintă cel mai important aspect. Cu informațiile afișate clar în pagina „Despre noi”, aceștia vor căpăta mai multă încredere în afacerea ta. Ar trebui să scrii măcar un număr de telefon unde potențialii clienți te-ar putea căuta, o adresă fizică exactă, eventual cu o hartă Google Maps embedded atașată sau un screenshot cu locația în Google Maps și un text cu mijloacele de transport pe care aceștia le pot utiliza pentru a ajunge mai ușor la tine, dar și câteva butoane de redirecționare către paginile de socializare ale companiei.

Toate aceste mici secrete te vor aduce mai aproape de vizitatorii site-ului tău, pe care, cel mai probabil, îi vei transforma foarte curând în clienți. Iar dacă nu ai găsit încă inspirație despre cum ai vrea să arate afacerea ta online, poți cere ajutorul unei firme de specialitate în domeniul online. Dacă știi exact care este scopul tău și al afacerii tale, e imposibil să nu găsești natural informațiile pe care să le treci în pagina Despre noi. Dacă încă mai cauți inspirație, îți recomandăm să apelezi la servicii de webdesign de la roweb.ro. Mult succes!

 

rca-ieftin.ro