Un magazin online poate sa reprezinte o poarta spre succes pentru multi investitori, deoarece pe internet oricine poate sa viziteze magazinul si sa consulte produsele de pe acesta. La fel de bine poate functiona aceasta formula si pentru o agentie care isi ofera serviciile online. Insa, pentru a atinge o rata de succes relativ mare, orice investitor trebuie sa aleaga o firma ce poate sa ofera optimizare SEO, astfel pagina lor va fi mereu in topul cautarilor!
SEO sau Optimizarea motoarelor de cautare este o piesa cheie a marketingului web care consta in optimizarea structurii si continutului unui site web (si a mediului sau: backlinks), astfel incat indexarea si referinta sa pe motoarele de cautare sa fie cele mai eficiente. Prin „eficient, ma refer la faptul ca SEO incearca sa obtina o vizibilitate cat mai mare posibil ca raspuns la solicitarile utilizatorilor de internet.
Referintele naturale corespund rezultatului analizei structurii continutului site-ului dvs. si a popularitatii acestora de catre motoarele de cautare. Rezultat care ia forma unei pozitionari mai mult sau mai putin interesante pe cuvintele cheie (idealul fiind sa fiti pe prima pagina a Google, pe interogari strategice pentru afacerea dvs.). SEO este know-how-ul care consta in optimizarea referentierii naturale.
SEO este diferit de SEO platit prin faptul ca nu necesita cumpararea cuvintelor cheie pentru vizibilitate. Se urmareste construirea unei legitimitati tematice dobandite pe termen lung. Odata optimizat de SEO, referintele naturale va permit sa obtineti un trafic calificat care poate fi considerat „gratuit”. Odata ce site-ul dvs. este evaluat drept legitim si interesant de catre motoarele de cautare, acesta este prezentat in mod natural si nu trebuie sa platiti pentru a mentine aceasta vizibilitate (spre deosebire de reclame precum Google Adwords, de exemplu).
SEO este interesat de vizibilitatea obtinuta pe rezultatele naturale pentru care nu platiti pentru un afisaj (spre deosebire de link-urile sponsorizate), dar pe care le obtineti deoarece site-ul dvs. este apreciat ca legitim in ochii motoarelor. Tocmai prin aceasta evaluare consultantul SEO incearca sa obtina cat mai multe solicitari de la utilizator pentru clientul sau, pentru a obtine vizibilitate maxima. Lucrarile de optimizare includ doua domenii principale de lucru: SEO spune „pe site”si „in afara site-ului”(veti auzi si despre „pe pagina). Prima este preocupata de optimizarea continutului de pe site, de structura acestuia si de plasa interna intre pagini. Al doilea fiind din partea sa externa, ecosistemul in care evolueaza, adica calitatea legaturilor de intrare (backlinks) pe care le primeste de la alte site-uri si care ii transmit popularitate.
Cu siguranta par a fi termeni foarte complecsi de inteles, insa o firma specializata in optimizare SEO, va reusi sa aduca popularitatea unei pagini web pe primele locuri. Cele mai eficiente campanii online pornesc de la firmele de specialitate SEO. Este o modalitate rapida de a castiga clienti noi!