Provocarea antreprenorului: fotografii de produs care vor vinde mai mult

Cand vine vorba de vanzarea produselor din magazinul online, fotografia de calitate a produselor poate face o diferenta semnificativa in ceea ce priveste achizitiile.

Spre deosebire de magazinele fizice, in care clientii pot sa atinga produsele pe care le cumpara, cumparatorii online se bazeaza pe informatiile pe care le furnizezi pe pagina produsului. Si, desi poti oferi descrieri amanuntite ale produsului pentru a le spune totul despre acesta, clientii, pur si simplu, nu vor cumpara decat daca sunt siguri ca stiu cum arata produsul.

Ce este fotografia de produs?

Pentru companiile ca au activitate online, fotografia de produs este cruciala pentru prezentarea articolelor pe care le vand. Folosind strategii si tehnici specifice pentru a capta imagini ale produselor, fotografia de produs le permite clientilor sa vada detaliile marfii si sa-i ademeneasca sa cumpere. Nu numai ca vei utiliza aceste fotografii pe paginile de produse, ci si in campaniile de marketing si pe retelele sociale. Fotografiile produselor reflecta ce reprezinta afacerea ta si insufla un sentiment de incredere in randul clientilor. Si, pentru a obtine fotografii de top, cel mai indicat ar fi ca antreprenorii sa apeleze la serviciile unui studio foto profesionist. Un astfel de studio este Photowire. Acest studio iti pune la dispozitie toate parghiile necesare pentru a-ti oferi fotografii care vand. De asemenea, aici ti se vor oferi fotografii de produs pret excelent, fara a stirbi din calitatea rezultatului final.

Dar sa vedem cateva informatii despre fotografiile de produs.

Exista doua tipuri principale de fotografii de produs. Primul tip sunt fotografiile de produs minimaliste. Acestea sunt fotografiile pe care cel mai probabil le vei gasi ca prima optiune pe o pagina de produs. Sunt imagini de inalta calitate, concentrate pe detalii ale produsului pe un fundal de culoare uni- de obicei alb.

Al doilea tip este reprezentat de fotografiile active ale produselor. Aceste fotografii cu produse prezinta articolele tale in contextul in care sunt utilizate. Spre deosebire de concentrarea pe detalii, aceste imagini permit clientilor sa-si imagineze ca se bucura de produs. De asemenea, pot ajuta clientii sa evalueze dimensiunea, potrivirea si utilizarea produsului. Este acel tip de fotografie in care o persoana este infatisata folosind obiectul respectiv sau i se arata utilizarea in mediul pentru care este creat. Acest tip de fotografie este extrem de important.

De ce este importanta fotografia de calitate?

Fotografia de produs este mai mult decat simpla prezentare a produselor. Unele dintre avantajele de a investi in fotografia de inalta calitate a produselor includ:

-Sporirea vanzarilor;

-Lasa clientii sa-si imagineze valoarea pe care o va oferi acest produs;

-Consolidarea increderii cumparatorilor in brandul si in afacerea ta;

-Intretinerea permanente a interesului clientilor.

Este destul de simplu: daca clientii pot vedea si intelege produsele pe care le vinzi, se vor simti mai increzatori sa iti ofere banii lor.

Cum pot fi obtinute fotografii excelente ale produselor?

1.Iluminatul 

Fie ca doresti sa iti fotografiezi produsele intr-un studio sau in aer liber, intai trebuie sa  vezi cum va fi  iluminarea. In esenta, fotografia se refera la gasirea si stapanirea luminii potrivite pentru fiecare ocazie.

2.Unghiurile

Cand vine vorba de fotografierea produselor obtinerea unui unghi corect poate avea implicatii uriase asupra modului in care obiectul va fi perceput de cumparator.

3. Trepiedul

Pentru a va obtine fotografiile de produs cu aspect profesional, este important ca aparatul de fotografiat sa fie stabil. Profesionistii folosesc un trepied pentru a crea o senzatie consistenta pe tot parcursul fotografiilor produsului si pentru a permite brandului tau sa iasa in evidenta cu o imagine curata si organizata.

4.Fundalul

In timp ce fotografia de produs se va concentra in mod evident pe produsul tau, profesionistul va lua in considerare ceea ce se intampla in spatele subiectului imaginii si se va asigura ca imbunatateste imaginea produsului in sine.

In majoritatea cazurilor, fotografiile de produs minimaliste arata cel mai bine cu un fundal alb, curat, deoarece elimina orice perturbare. Fii constient ca doresti ca clientii sa isi concentreze ochii asupra produsului tau si sa acorde mai putina atentie fundalului.

Pentru fotografia activa a produselor, ia in considerare sentimentul si experienta pe care doresti sa o asocieze clientii cu produsul tau. Spune-i acest lucru fotografului profesionist cu care colaborezi.